Saturday, August 16, 2008

Sumpah Sesumpah: Tunggu dan lihat, siapa yang kena makan sumpah!

Saiful Sesumpah telah pun bersumpah seperti mana yang ia telah janjikan sebelum ini… Walaupun ada sesetengah ulamak yang berpendapat ianya menyerupai amalan golongan Kristian dan tidak mengikut adab Hukum Syarak akan tetapi Sumpah Sesumpah sudah pun berlaku... maka insyAllah dalam masa 40 hari sesudah ini akan berlaku pula suatu hal yang cukup besar(negatif atau positif) baik terhadap Saiful atau pun DSAI.

mari kita lihat balasan Allah kepada para konspirator 1998
telah terbukti doa orang teraniaya adalah amat makbul dan tanpa hijab waima doa orang kafir sekali pun tetap akan dimakbulkan. rasanya mungkin ada yang masih belum tahu lagi nasib yang menimpa kepada perancang konspirasi 1998 lepas.

Lihat senarai mereka yang telah diadili.

Ummi Hafilda Ali------> salah seorang dalang utama dalam konspirasi Anwar, telah digugurkan menjadi anak kepada bapanya sebelum beliau meninggal. Azmin Ali yang sebapa dengan Ummi mengesahkan perkara tersebut. Apakah nasib yang menanti seorang anak yang telah diakui anak oleh bapanya sendiri dan bapanya meninggal sebelum sempat memaafkannya?

Azizan Abu Bakar------> rakan konspirasi Ummi, telah terlibat dalam kemalangan kereta, menyebabkan kematian isterinya. Dia kemudian ditangkap kerana khalwat dan dihukum enam bulan penjara.

Aziz Shamsuddin------> ketua dalang dalam konspirasi terhadap Anwar, juga terlibat dalam kemalangan jalanraya dan isterinya juga meninggal dunia. Apabila mereka mengambil jenazahnya daripada hospital, didapati sekeping cek bernilai RM3 juta padanya, iaitu pemberian rasuah bagi meluluskan kontrak kepada sebuah syarikat Cina. Semua orang akan mati satu hari nanti, tetapi mati dalam keadaan menerima wang rasuah ialah cara mati yang keji.

Dan semua orang tahu apa yang terjadi kepada Peguam Negara pada masa itu, yang bertanggunjawab menyediakan perbicaraan Anwar. Dia berada dalam koma selama setahun, setelah jatuh dan terhentak kepalanya, semasa mengalami angin ahmar. LAGI

Semua tragedi di atas merupakan pembalasan dari Allah (swt) di dunya – walaubagaimanpun, ianya tidak melibatkan sumpah mubahalah sebagaiamana dilakukan oleh si Saiful Sesumpah. Pastinya pengadilan Allah keatas Sumpah Sesumpah lebih cepat dan dahsyat dari yang semua tadi. Tunggu and lihat, petaka apakah yang akan turun dan menimpa keatas yang bersalah: Tunggu dan lihat, siapa yang kena makan sumpah!

No comments:

Post a Comment